Retourneren en service


Retourneren

Wil je, om wat voor reden dan ook, je product terugsturen? Of wil je producten ruilen? Binnen een periode van 14 dagen na ontvangst van je bestelling kan je het product naar ons retourneren.
Uitzonderingen hierbij zijn speciaal voor je samengestelde producten of speciaal voor je bestelde producten.
Je kunt het product alleen retourneren en wordt alleen door ons geaccepteerd indien ongebruikt, onbeschadigd en in de originele, ongeschonden verpakking.
Je draagt hierbij zelf de kosten van de retourzending.

Retourneren kan je het beste als volgt doen:

  1. Stuur ons een e-mail naar winkel@zusenzokeukengerei.nl, onder vermelding van:
    1. Het ordernummer van de bestelling
    2. Je naam en adres
    3. Je bankrekeningnummer (IBAN)
    4. Eventueel de reden van het retourneren en eventueel een alternatief wat wij je kunnen toezenden.
  2. Zend het pakket, het liefst met een print van je aan ons gestuurde e-mail, via PostNL aan ons retour. Ons adres:
    Zus en Zo Keukengerei
    Houtstraat 49-51
    6511JL NIJMEGEN

Mocht je onverhoopt een artikel ontvangen dat (tijdens het transport) is beschadigd, meldt dat ons dan ook zo snel mogelijk per e-mail: winkel@zusenzokeukengerei.nl. Zo mogelijk met foto's van de beschadigingen aan product en verpakking. We zorgen dan voor een passende oplossing.


Klachten

We doen ons best je zo goed mogelijk te helpen, maar er kan natuurlijk altijd iets mis gaan.
Als je een klacht hebt over een product of over de service van Zus & Zo keukengerei, dan doen we ons best de klacht zo snel mogelijk voor je op te lossen.
Stuur ons een e-mail naar winkel@zusenzokeukengerei.nl of een brief per post naar:
Zus & Zo Keukengerei
Houtstraat 49-51
6511JL NIJMEGEN

Binnen 3 werkdagen nemen wij contact met je op.

Ben je niet tevreden over de afhandeling van je klacht? Dan kan je je klacht altijd nog voorleggen aan De Geschillencommissie, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.degeschillencommissie.nl).
Je kunt je klacht ook aan de geschillencommissie voorleggen via het Europees ODR Platform (ec.europa.eu/consumers/odr/).